Assalamualaikum semuaaaa

1st of all nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri 2008 kpd semua. Sori la x send or reply sms kpd u olls, i nyer henponmasuklubangjamban a day b4 raya. Hihi. Kotoqqq betul la, tros dapek casing baru warna cokelat, ader diamond bling blings sket hasil menum air nyior. Sadis tol, 2gu ujanbulandptgajikalaumasuk br beli henpon br. Sementara itu, duniaku sepi.


How was ur raya? Banyak dpt duit raya or byk kuar duit raya. Me? langsung habuk xdpt duit raya. Kuarkan pon tdk. Pegi beraya pon tdk. Sebabnya bizi kat umah, sila lihat gambar di bwh.




Silakan speku.



Tuan tuan dan puan puan, aku ader khabar gembira kpd semua. Nak kasi duit raya kah? Oh no no no. Hehe. Aku nak khabarkan kpd semua, aku dah jd nenek di usia 27thn. Curlass tak? Aku dah dpt cucu. Aku sdiri pon xde anak lai, dah dpt cucu. Huhu.

Kat bwh ni gamba cucu aku, dahlopernamadia dgn pakcik dia. See, sebab tu aku sesuai jd nenek, nama cucu pon dah loper. Sesuai sungguh la Cik Abi


I'm still in raya mood n car broke. Tgh compile gambar raya hr tuh. Tungguuuu

Sementara tuh, apa kata korang bg sket duit raya tuk saye, hihi, xdapat bg byhand, no problem, maybank2u, cimbclick, pbe semua saya ader. Dunia di hujung jari anda saya. Hehe

Salammm

4 comments:

selamat hari raya abby.

patutler meset, sonyap jo.huhu

samat ari raya 2 u 2, kesian hp, nak wat camne, hehe

slmt hari raya...ko dapat msg aku tak?

meset po? hp aku kan ader casing baru? hehe