Hahaha, mana ader lagu nih, mentang2 lah lagulagu Diddy semua satu perkataan jer kan, i.e Saat, Hilang, Suda..

Demam demam demam

Sekarang musim demam, saya pon terkena virus demam, teringin nak makan nasi bubur ikan gelama sungai bakar, read: ikan gelama sungai

Dulu org ckp bila je , demam AF, lani demam politik dan mcm2 demam

Laz 2-3 days, fever saya naik bila saya paper yg sebenarnya si Sufiah Yusof tu kena sampuk/guna2 sebab tu dia jadik cik sund mcm tuh, haih saya tros demam, baca tajuk pon tros nak pitam ni kan pulak nak baca isi kandungan, mcm sdkt x logik

Kalau mcm tu cikpons yg saya g round kat Lrg Hj Taib tu kena sampuk antu apa ek? antu kopek maybe

Pastu nak ilangkan demam saya p makan kat Restoran Puteri tempat si Erra Fazira langsungkan kenduri kawin dia. Saya order tomyam campur * wajib, kailan ikan masin, kerabu perut, air 100 plus *ok saya tau air tu x ngam n lompat tikam sbg pencuci mulut

Bila mkanan sampai very the sexcited nak makan, bila makan, saya takterkata kata. Hmmm, salah demam aku kot makanan ni x rasa menarik spt yg EE gembar gemburkan, so saya tanya co pilot saya, dia pon ckp x rasa pepe

Tomyam campur mmg menarik, sebab lauk x campur yg campur hanya sayur, kobis bunga putih n hijau/brokoli, cili pon hijau n merah, hah campur la tu kan

Bila nak byr saya tanya cashier suda tgk ka anak EE+EF, 'sudaaa kak, sudaaaa', 'putih dan comel babynya' Ooo dah tgk la yer, 'bapak tunjuk fotonya'

Bammm, saya bertambah demam, gaya cashier tu bercerita seolah olah dia tgk baby tu secara 'live'

Satu lagi yg saya perasan semua org demam Engku Alessya tatau eja btol ke salah

Semua speku timbul, baby tu panjang, putih, cantik mcm EF hensem mcm EE, besar nanti jadi pelakon, penyanyi, playboy.playgirl ok sila senyap abby

Kita nantikan saja la filem mana dia akan berlakon nanti , opsss, majalah mana nanti

Sudah sudah la psl demam baby ni nak citer psl demam tivi pulak

Demam ni semua org kena n satu orang suda sembuhhh

Orang yg suda sembuh tu yg dpt pangkat yg di idamidamkan, dah lama dia demam tu lebih2 lagi dr tahun 1999

Well, dis time rakyat yg demam btol2 kena pakai seatback belakang sebab kali ni kita naik Ferrari bukan naik Kancil lagi * xpaham? aku pon x paham

0 comments: