Nak demammmmmmmm

Eh xnak demam, rasa nak kena demam jer, sejuk semcm jerrr

Baca lah jawapan tag di bwh. Saya tlh ditag oleh Judd

1. Senaraikan 5 hadiah yg anda impikan :

- Share/Owner of MPH or Borders or TGv or GSC
- 2 Storey Condominium yg ader lawn kat Armanee Terrace
- Nikon DSLR Camera
- Hummer or Honda Accord pon jadik la
- Black Credit Card - org lain byr :p

2. Senaraikan alasan atas pilihan itu :-

- Kerana saya suka membaca dan menonton wayang, nak baca n tgk semua movie
- Asset ms depan, suasana kat c2 best, dekat ngan ikea n the curve
- Saya suke amek gamba walau saya x suke bergambar
- Saya berangan nak jd CSI, saya amat meminati keta Honda, survey2, Accord yg plg ske sebab spacious
- Nak shopping la, apa lagiiii

3. 5 Impresi terhadap orang yang diminati: Tatau nak jwb camne, main jwb je laaaa

- Soft spoken + manja - tp bukan meleleh
- Pandai jaga penampilan, walaupon berseluar jeans + t shirt
- Tak perlu aku jaga or call or report setiap masa
- Hardrore/extreme n gile2 mcm aku
- Flexible n balance

4. Perkara hebat yang pernah dilakukan: tak byk la, malas nak jwb

- Men pc games 24/1, nak tau game ape? Donkey Kong y'all, ahahahaha
- Flying fox n kenu kat Tasik kenyir - abis itam n pecah bibir
- Jadik fasilitator BTN, mencabar beb
- Tonton Lord of The Rings marathon punya, sejuk beku aku, 9 jam direct tgkmovie tuh
- Angkat tong air kat opis - kalau abis air, janss kat opis aku bukanrajin pon nak refill, aku la jd mangsaaa

5. 5 Ciptaan yang paling disukai (tidak semestinya melibatkan teknologi yang maju)

- Katil, tilam n bantal - bestnyaaa tidooooo
- Internet
- Sms technology, xperlu abeskan duit wat calls
- Keta
- Panggung Wayang, br lepas tgk Journey to the centre of the earth 3D version

6. 5 perkara yang dibenci:

- Org sebelah bau busuk - kdg2 pompuan bukan men lagi pakai push up, tapi hampeh, tiak bau busuk, ahehehehhe
- Mengumpat aku, tapi aku dgr
- Janji yg tak ditunaikan
- Ganggu aku tgh tido
- Menunggu!!! Penantian satu penyeksaan y'all

Aku mls nak tag sape2, huhuhuhu.

0 comments: