Adussss, Laporrr la, janji nak mkn ngan derang iteww kul 5 kat bwh pokok depan kfc, tapi sorang dah masak, so makan kat umah, sorang agi g kenduri kt sg.buloh laks, huhu. Apa nak updet ek, hurmmm, gambo xde, x syok nak blog aaa.


Khamis lepas, aku g gathering salah sorang forummer cari.com.my tuk wakil FC FC, di hartamas. Makan spageti n donut J-Co yg mahal n sedap. Sambil2 makan, aku duk pomot album dakcik tuh, aheheeh, DiddyAF4 laks duk pomot album dia, lawan lawan pomot secara manje g2, si Noni laks duk menggedik kat meja makan, huhu, dia tanya penah makan (laksa kuntut?) taks? Aku pandang si Noni tuh, ngan muka tak paham, si Noni laks duk gelak guling2 sampai jatuh dr kusi, dia tunjuk kat makanan yg di maksudkan tuh, gelak gelak lagi, baru la aku paham

Laksa kuntut tuh aderlah Laksa Kontot
Laksa kecik, tapi Laksa Kuntut tuh la Noni menyebutnya, kelaka laaa. Sian abg Bad, si badrulaftersix tu Noni duk kutuk laksa tuh, pdhal abg Bad masak bukan main sedap lagi, lagipon bila lagi nak rs masakan Manager artis kan, huhu. Aku suh Diddy masak, dia ckp x pandai, kang dia masak abess semua masuk toilet, huhu. Diddy diddy. Dia tampil ngan imej baru, rambut pendek ader spike spike, nanti la esok lusa aku tepek gambo kat sini. Katanya imej baru tuk ABP07. Oooooooooo.

Lepas duk menggedik kat gath tuh, abg Bad ajak karaoke kat atas, aku pon haaaa? takmo la, sure sora aku cam katak, kalau nyanyi ngan Diddy n Noni sure derang xleh cari makan, ahahaha. Akulah Juara AF6, wakakakakaka, ---<>. Da Vom davom lain pun x nak gak, so we ols blah. Si Mutak nak g pektis bowling, nak prepare for tournament @15. Gud lak la yer.

Aku n mak hayam lens decided nak g tgk wayang, plan nak tgk CUCI or Sweeney Todd. Bila sampai Cineleisure, mak aiiii ramainya manusia, Sweeney Todd sold out n also CJ7, filem CUCI laks, dah takder tayangan langsung. Aku pon, WTF??? baru je masuk cinema kan, dah takder, begini lah naseb filem Msia, CUCI kena mcm 'SUMOlah' dulu, kesian kesian. Hurmmmm

Akhirnya we olss p GSC 1 Utama, tgk film CJ7, hari tu premiere. Mak ai ramaiinya nyer berbaju merahhh, berkulit putih, al maklumla ari tuh Chinese nu yr, Gong Xi Fat Cai ollls, eh butul ke aku eja, lantak la, asal sampai maskud, huhu.




Review CJ7? All i can say is, CUTE movie, FUNNY? x sgt la. CJ7 dlm film ni bukan jeep yer, ia aderlah sekor alien yg sgt cumil. Kpd peminat Stephen Chow, dun expect much la, x mcm Shaolin Soccer or Kung Fu Hustle.





Balik dr tgk CJ7, g lahap kat kedai bkang GHKj, sambil2 duk bincang psl perkembangan terkini dunia hiburan n gossip gossip semer, besa lah kan, kata mak hayam. Satu Gig yg menarik perhatian aku ialah Sunburst KL 2008, ader Incubus, John Legend, Pop Shuvit, Estranged, Hujan, Gerhana Ska Cinta, BitterSweet and many more. And the price for the entertainment n leisure is RM200, mak aiiiiiii. Hurmmmm, pk duluuuu. Rasa mcm nak p.

Date: 15 March 2008
Venue: Bukit Kiara Eq Club
Price: Rm200

Ok la , ciao dulu.

* Pic credit to Gsc.com.my

3 comments:

yeayyyyyyyyyyy im pessssss...
hoo hoo hooorayyyyyyyy...
gulai tempoyak.. wakakkaa adeh ko ni..

wakakakakaka.
im 2nd.
xsempat bc aG.
later bru bc ea abby.haks3.

wakakakaka, aku baru bukak....wahh bler nyer mu g nie abby...