GOD! Dun knoe how many blog i have created, ni yg ke berapa pon dah loper. Ni yg plg latest sebab yg dulu dulu loper pword, adakah itew bmakna aku makin tua, oh NO, plisss GOD, do won la like dat, okler lepas ni kena makan kismis byk2.


Ekceli tatau apa nak blog neh, otak beku, sini sejuk oooo, ni aku tgh upload lagu lagu lama ke Imeen, cam Ukays, Lela, Dinamik la, tah camne leh ado dlm lappy aku neh, rsnya ms format arituh, member aku g sumbat dlm neh. Dulu layan la lagu Ukays, ms kat mrsm dulu mmg glamer band neh. Lani dah kureng, tapi ms kat AC di sini, vocal Amir msh lagi power, meletop y'all.


Berckp psl artis neh, aku tadi melwat multiply si Judd, wah meletop y'all wed Ning + Omar, bukan main lagi meriah, tapi yg bestnyer style kampung. Nanti mak kawen ngan anak Dato' kena wat g2 la, ahahahaha. Nan ado. Berckp psl loving loving neh, ramai gak yg tanya haku psl Mila + Ebi, btol ke derang dah clash? Jawapan haku : Ye ker derang kapel dulu? kalau x kapel camne nak clash kan? ahahaha. Tah la nyah, dah lama haku x jumpa Mila, nanti jumpa aku tanya. Ahahahaha, aku plak yg fenin.


K la ciao, nak g lahap

0 comments: