Assalamualaikum n mornings olls
Apa khabar semua?

Puaca x? No cheating k (^;^!)

Semalam public holiday kan. Nuzul Quran. Tapi some of my frens x cuti, derang keje gak, pas2 dpt replacement cuti or double pay. Ok gak tuh, dpt extra ongkos.
Aku plak duk umah buat bodo. Oppsssss, buat apa org buat kalau coti la. Tido, makan, tido, makan. Hehehe, i p Jepun dah 4 hari, so leh aa makan. Maap yer kwn2 yg duk Mesia lagi. Borink n sangapnyer duk umah, green bills takdop, kalau x, leh aaa p tabur kat The Curve ke, OU ke, plg tdak pon Giant KJ yg i selalu tabur every mth kat sano. Kayo la ko tokey Giant aaa, kat Giant kecik n besar, dua dua aku jd customer tegar sjk dulu lagi.
Stlh puas bermimpi indah, i terpaksa la bangun tdo, kalau x nanti sakit kapla. Hah, x psl2 jiwa raga gelora laks nanti.

Pas2 terpandang 1 paper bag yg aku nyampah nak tgk. Dlm tuh ader hantu kopek yg kena tambat sebab bulan Ramadhan, hahahahah. Ekceli, dlm tuh ader 450keping kad raya yg saya kena tulis tangan address customer2 n clientsss. Y'all, cuba bayangkn, 450kpg kad raya, banyak tuuuu. Takleh bayang, lantak y'all la. Kan i ckp i xdok camera. Takpun camni, korang p kedai buku, ader jual kad raya kan? Korang agak2 la, pas2 imagine korang kena tulis tangan address yg nk di anto.

ini bukan kad raya opis saya

Stlh berhempas pulas menyiapkan tugasan itu sambil melayan lagu raya lama nyanyian P.Ramlee, Saloma, Aman Shah, Sudirman n ramai lagi n sambil ditemani Marie pek, maka siap la saya. Sampai menopouse pen tu i tell u.
'Eh, di saat saya menaip karangan ini, dtg lagi Hantu Kopek menyuruh saya memotong, dan menampal address kad raya lagi, bukan tulis tangan la, kalau tulis lagi, saya mau buang saja itu kad raya ke dlm kolam ikan koi kat opis saya nih takpun saya letas atas bumbung guard house, iskkhhhhhhh, kata keje as segala bagai, memang segala bagai keje la aku kena kerjakan, waaaaaaaa'

Sambung jap.
Lepas saya siap wat kad raya tuh, saya mandi, berbedak sket, bereye shadow sket, p bukak posa ngan BFFs kat MBSA. Kalau saya xde M factor ini hari, saya ceritakan nanti.
Daaaaaaaaaaaa

0 comments: