Assalamualaikum wbt

Maaf kpd semua sebab dah lama x update blog, been extremely busy with works n frenzs n a bit Malas, err not bit la, very derrrr Malas one. For obvious reason, i dun have a digicam, no pitcha to share, i think, blogging without pic, akan jadi mcm peach smoothies, kamu tau jus itu dr buah peach rs pon buah peach tapi x nampak pon buah peach. Paham ker? x paham xper. Cthnya camni, andai kata saya menceritakan keadaan rupa bentuk opis saya. Opis saya aderlah sebuah banglo yg dikomersialkan, yg mempunyai landskap yg menarik, di tanami tumbuhan menghijau, pokok bunga yg merimbun, bukan mcm opis korang yg bertingkat2 tuh. Bila saya ckp banglo, mesti anda membayangkan umah sewa saya di kelana jaya yg dikali ganda dgn 3 kali size besar atau anda membayangkan umah mewah Kelana Jaya yg Mia Zara berlakon. Kedua duanya tidak sama sekali dgn Opis saya. Ha, kan susah begitu, sebab itu saya perlukan gamba utk tdak memaksa neuron neuron anda berkerja. Haha

Ini bukan pokok bunga kat opis saya

Jadi kpd sesiapa yg simpati kpd saya, lantas timbul perasaan kasihan dan ingin memberi sedekah di bulan baik hari yg baik ini, silalah membelikan saya sejibik digicam. Haha. Nanti hari2 saya amek gamba Paris n Marie n benda yg saya nak ceritakan :p

Maafkan saya sekali lagi kerana memeningkan otak kalian dgn menukar template blog ini sudah 3 kali. Tidak, mata anda tidak juling. Memang saya yg asek menukar kerana saya tdk berpuas hati dgn design ruangan luahan perasaan saya ini, 'my love n lust rant space'. Saya rs mcm x best bila membaca blog saya sendiri stlh saya 'publish post' kerana bila saya lihat kembali, rs mcm pokok bunga sundal malam saya yg tak berbunga stlh 2thn saya tanam. Namanya 'pokok bunga sundal malam' kalau dah nama pokok bunga maknanya kena ader bunga kan. Mcm blog saya ini, isi kandungan dah ader, ala ala merapu menarik, tapi bila pembaca melihat design blog saya, terus tertelan biji kurma. Ayooo

Satu lagi alasan kenapa x berblog.
Kawan saya suka draft blog dulu pas2 publish. Dia ckp senang, g opis je publish la, ko nak auto publish saya 3-4 juta entry pon xpo. Saya pon ader terai method itu, hasilnya saya terkroh kroh di laptop saya. ZZZzzzzzzzzzzzz

Blame on my aromatherapic candles, scent sticks, mixfm/suriafm deejay, my silk blanket which my mom beli kat bundle je, my cosy room n my furry babies yg kacau my fingers bila tgh menaip. Sighed T_T

Entiti entiti bukan tities :p di ataslah yg menyebabkan idea saya terbantut akibat duk berangan or ngoya, bila idea saya dah balik ke kelana jaya lepas ke sweden, jari saya dah malas nak mengetuk papan kekunci lagi, jdnya xde la draft.

Eh, ader satu lagi alasan

Bila saya dtg ke opis, saya bukak blogger.com untuk menaip secara langsung, meaning bukan draft di buat di umah, ader saje keje yg disuruh oleh boss2 saya atau collegues saya. Bila saya setat menaip je, asek kaco saje, lantas idea saya terputus di tgh jalan. Kalau putus dua xpe, ni mati katak tros. Kesiannnn

Bila saya free n ader idea, tetiba boss ensem yg saya berangan nak dating dgn dia kat genting highlands slps speeding ngan keta pinjam boss yg tak ensem, melintas di depan saya, or even gelenya, dia ader duk ditepi ni sambil melihat plan2 pojek shanghai dlm bahasa cina yg saya langsung x paham. I just understand the language of LoVe bebeh, xo xo

Sudah cukup ke alasan saya?

Ke masih maukan alasan. Sure lepas ni saya reka la plak, spt cth, saya telah mendraft karangan utk di publishkan di opis sebab tenet laju, bila masuk dlm keta, saya tercicir thumbdrive saya di sisi pintu kereta. Bila saya sampai opis, saya cari2 dah xde. Bila saya balik umah saya, saya tgk thumbdrive saya sudah hancur akibat kena drive kan oleh Cherokee jiran saya yg selalu parking kat depan umah saya

Sekiannnnn

0 comments: