Ader ke wording hysterically ni? lantak laaa



A lot of things happened to me, peoples around me n my friends, seb baik nothing happened to my family, alhamdulillah, kalau my family ader problem jugak, i must admit myself to tanjung rambutan secara rela.



Credit: Scha's facebook

Scha, aku nak jadi gf ko leh tak? Ahahahhhaa


Dah la jiwa raga gelora, ingat g tgk wayang nak release tension la, nak menjerit. Alih2 citer Histeria tuh, macam sial to the max. Aku punya la menat kat Scha, that's y aku nak g tgk movie tu, alih2, very dissapointing. Dah la Cicakman2, Planet Hitam, not as i expected, ingat lagi gempak compared to Cicakman, but very the Yusry berangan wan. Hmmmmm

Movie Histeria tu bukan histeria. Kalau Histeria, semua budak2 kena histeria, ni Liyana Jasmay sekor je yg histeria. Sungguh spoiler buntut keta btol. Bab histeria ni aku tau la serba sedikit, maklumla aku kan pernah skolah berasrama. Aku x penah kena histeria, aku penah nampak makhluk Allah di alam lain jer, but roomate aku penah kena.


Malas la aku nak review psl movie ni, sakit hati wa

Aku rindu giler kat budak ni, bila nak balik kl balik ooooi




Nak citer psl DaVOM, lagi sakit hati. Tah belah mana aku nak dgr, nak caya aku pon xtau. Sedey, geram pon ader. Tapi aku harap semua yg terlibat berdamai la, kan dah nak masuk thn baru. Kena la bukak buku baru. InsyaAllah

Azam tahun baru?

Nanti aku pk pk kan



Side Dishes:

- korang p masuk ni http://piahzadoralagi.blogspot.com/
kawan aku kena kutuk kat Piah ni, alih2 aku pon terlayan sama, sebab blog ni best,
sori Nemo, ko ignore je org mcm Piah tuu

- Kawan aku dikatakn bf kpd Fazli Zainal kat web gosip, yer btol bf, bukan gf
kelaka nak mamposs, of all PLUs kat mesia ni, kwn aku yg digosipkan, ahahahah

2 comments:

bila kuar sesame ni?
aku nk main futsallll,bila???

nemo:

anitaim
ko banjer
kata dpt bonuss
huhu