a guitar?

an amp?

tali gitar?

cake bentuk gitar?

hot groupie?


aku rasa sama mcm kite jugak

' semoga panjang umur, murah rezeki'


(^ ; ^)



Enha, DOB 3dec82
Pemetik gitar kugiran Estranged (skema gile bila dibahasamelayu kan)
x perlu gambar clear, dia kan pemalu :p


Bz nak mampos, nak belog pon xleh concentrate


Tapi sempat la aku nak wish dak pemalu melampau nih



~~~ Happy 26th Birthday~~~~~
Dengan ucapan
- Goodluck in ur coming xm, buat assiment jgn tiru kwn, plagiarised sajork
- Berlatih berckp seorang diri di hadapan cermin, anda terlalu pemalu, sampai saya terkunci mulut, nak ckp psl apa pon tatau
- Jgn simpan rambut panjang mcm VC choc syrup tuh, x snonoh, mcm MatPit tersepit
- Tulun kaler gitar awak kpd kaler itam, sebab ader org tu beli gitar sama ngan awak, yg beza dia kaler merah awak kaler itam
- Tulun inbait kwn saya yg beli gitar sama macam awak tuh ke bday party awak, tahun lepas awak inbait Acha Septriasa, tahun ni awak jimat sebab kawan saya menum coke saje :p
- Kalau awak ader 'borang' utk di isi, position 'teman seumur idop' sila bgtau saya, nanti saya pass kat kawan saya yg minum coke tu :p
Sekian saja ucapan saya... (macam la dia baca belog aku ni kan)
Side dish:
- Shilpe Lee is no longer a prostitute - leh caya ker nih?

5 comments:

hahahah..sapelah kwn akak yg beli gitar sme cm enha tu ek?apsal die minum coke je?kesiannya..

Yana: saper la ek, beza kaler jer, hehe, tahun lepas enha invite acha septriasa p bday party dia, menum alkohol, yg beli gitar sama enha tu minor, xleh menum alkohol, so menum coke jer la, hehe

hahah..bukan ke sebab budak minor tu dh cn't even afford maggi gara2 gaji PR rm25k? dan ape kne mngena dak tu dgn enha?hehehe..

Yana:

hahahaha, band belum naek dah gaji PR rm25k kan, x masuk lagi makeupartist, manager logistik, huhu....eh, apa kaitan ek budak tu ngan Enha, tah la, pasangan kekasih di kehidupan lampau kot, hehe

pembetulan,25000rp k..tlupa lak diorg hormatov family,so kne ikut currency indon,hahaha..
fuyoh..siap ade rebirth2 eh daktu?and why enha xtlibat dlm telenovela bintarong family?kesian die tau.