Terima Kasih kpd semua yg wish saya hepi buffday

Saya baru lepas makan kek di sponsor oleh opis

Nak balik umah

Tido

Daaaaa

    Update


OMFG, my my my, u r really grown up, my beautiful Dakota Fanning,

sah sah aku dah senjaaa :p

Mula2 sekali, saya nak mtk maaf sebab lmbt reply, sms ke, facebook ke, blog ke, myspace ke, frenster ke

Workssss is killing me!!!! xx989-34nv9234sneiwe90
Sepatutnya on my bday, i shud amek cuti, berangan kat umah pas2 kuar celebr8
Here i tepek some smsessss wishing me hepi senja
From Yed : Bi, happy birthday yg ke 28 tahun, semoga thun ni kau mendpt pasangan jodoh kau n cpt2 la kawen ek ---- oooooo, mentang2 la ko selalu kena supot aku, ko suruh aku kawen cepat yer, hehe ----
From BFF x baper nk jantan : Happy birthday dear! Wishing u a prosperous burger n greater yr ---- jom g McD ----
From Bekem yg x baper nak pompuan : "Health" makes all things posibble, "Wealth" makes all things work, " Happiness" makes all things beautiful, May YOU have all 3 always!! - HAPPY BIRTHDAY! ----Bek, ko adiahkan aku bmw pon aku terima, xyah evo, haha ----
From Rani Hakimah : B, hepi bsdy! mga trus dpjgkan usia, murah rezki n success ---- InsyaAllah, u take care, dah nak malatop bulan 3 nih, kalau anak pompuan kasi nama Zakiah, supaya sihat mcm aku, kalau anak lelaki buh nama Zaki supaya gantang mcm aku, haha ----
From Rainy Rin kain ela ela eee eee : Kendiku Kandaku! woot! hepi bday yea! moga pnjg umo, murah rezki, n jodoh yg berkekalan ngan papa bintarong, hehe... ---- hmmmmm, rasa mcm nak wolverine la as mybday pezen, kat Kota Damansara ader kot :p ----
From Karnina Kardino Kardinal : Hepi buffday! 28 is not dat young anymore. Hehe. G clb*rt mano arini? Lol ---- celeb*rit hanya utk 18sx saje, haha ----
From Oja : Wei happy bday! nanti jom William ---- William ni bukan nak kasi diskaun kat aku, baper juta kali dah p sana, iskhhhhh ----
From Bayieng (lepas adik, kakak laks, patutnya kakak dulu kan, hehe) : Nuri, sungguh ku terharu, bilaaa Beb! happy bday! Aku ingat smlm nk wish ko kul 12. Skalik aku terlupa la. Hahaha ---- Beb, aku pon dah kiok kul 12, manyak letih wooo ----
From Judd : Happy Birthday Abs & God Bless ---- Capricorn rule! Hepi bday Judd, aku kakak tua sehari dr ko, sila dgr ckp aku, hahahaha ----
From Linggamsukajellymoomoo : Abby... Happy 28th bday.. Huhu.. Smuge kaye cepat.. ---- Adoii Ling, kalau aku kaya aku banjer ko tix vip Rihanna, buat ms skunk sila la bwk payung ke lab dahulu ----
From Chah keding MIA : Hepi besday! Selamat ari tue! ---- Caitt, stret forward backward btol ----
From Linda osmate ku : Happy bday, smoga panjang umur murah rezeki ---- Terima kasih ----
From Coinss yg byk coins : Hepi besday, moga pjg umo n murah rezeki aminn :) ---- Thanx krn supot aku mentally n duity ----
From Nemo kwn baik Piah : Happy besdy babe! Bl nk open tble? hehe. Moga thn ni bw lebh byk sinar dlm hdp dan jmpa sesorg yg special.. tkcr ----Nemo oh nemo, aku nak wat bbq, bkn table aje, open sea haaa ----
Walau bagaimana ucapan pon, aku hargai kesemuanya, lawak ke x lawak ke, masuk akal ke tak, terasa ke tak, terima je.
Kalau xde kwn, sapa nak dtg kenduri kawin kite, sape nak dtg tolong masa kite pindah rumah walau aku pindah rumah depan je, sape nak dtg kalau kita buat jamuan makan walau ko asek kena tambah makanan sebab kejap kejap abis, sapa nak dtg masa keta kite prob, sape nak supot kite ms kite kekurangan uwang, sape nak tgk wayang ngan kite, sape nak berpelesaran ngan kite, plg penting sape nak tulun baca Yassin tuk kite nanti
Ceh, emo ikan nemo laks
Last but not least
Thanx a million semuaaaaa, xoxo, muahh muahhh

5 comments:

happy besedei abby..
buat kali ke-3 aku doakan
(1st sms, 2nd kat blog aku)
Semuga cepat kaya!

selamat menyambut hari tua...semoga apa yg dihajati menjadi kenyataan...:)

Linggam suka jelly: thank u very much, kalau aku kaya aku xkan loperkan ko, aku banjer ko konsert rihanna, hoho

Kadok: thanx a lot, kalau aku kaya, aku belikan ko baby cot kaler putih k

Tengok Melodi Ahad lepas? Abby Abadi pergi 'bercuti' ke China dengan Zul. Fuh! Sapa yang lagi gatal? Kena tangkap khalwat ke kantoi bercuti di luar negara?

Short-Talk: Abby & Zul

Aku Betul:
Saya suda komennn belog anda, hehe