*short n quick*

Korang tau tak si Maya Darina tu p AJL 23 ari tuh? siap duk seat VIP tuh. Katanya pakai baju merah hitam sebab tu kaler faveret Faizal Tahir. Huhu. Sungguh fanatik, lunatik, boombastik

------'--------,-------@

Nak citer sumtim

Bukak mata luas2, kalau skrin 21 inci xpe

Semalam ujan lebat. Yer aku tau semua tempat ujan. Bukan nak citer psl ujan. Bukan juge psal group indie tuh.
Cont...

Semalam kan, kami bernasih baik. Alhamdulillah, brek keta aku makan nasik. Kalau x, keta aku tgolong dlm 8buah keta yg eksiden kat Jln Bangsar nak ke Hartamas.

Kesian kat semua semua keta tuh, biar la walau calar sket pon, semua mau pakai uwang kan.

Ni gara2 jalan licin ms nak turun bukit. Sampai satu keta tuh dah jadik stunt dah, terangkat 2 tayar merempuh sideway.

Tapi aku x tolong, sebab apa aku tak tolong?

Sebab kami dah lewat nak g jumpa Bunkface kat Lepaq Cafe

Tapi aku rs bersalah jugak sebab x tolong, tapi nk wat camne nk kejar Bunkface punya psl kan

So akhirnya kami smpai jugak Lepaq Cafe, walau agak susah jgk la nak cari

Event dah abis. Bunkface dah perform

Ok, xpe, nevermind nirvana. Tujuan kami p sana pon nak beli EP derang

So aku pon approach manager drang, Zara nama dia x silap aku. Aku n Rin ckp nak beli EP

Pastu boleh si manager tuh blur, xtau bwk cd ke tak. Dia suh kiter org tunggu kejap.

Ingatkan nak g carik cd, tapi nan ado. Ropanya amek kusi meja duk layan peminat lain dulu. Anak Dato' kot fans tu, kami ni cucu datuk je, nak p jumpa Bunkface pon nak keta kancil kongsi kongsi minyak keta.

Addoiiii, bad impression tros.

Org nak beli cd ko, nak supot ko, ko boleh wat mcm tuh

Kalau press tgh iview atau sesi fotografi kami paham, kami boleh tunggu sampai esok pagi. Tapi kalau stkt nk suh amek cd, x boleh ke amek je. Bukannya nak suh Sam dtg kat kami.

Pastu boleh lak, dia jenguk jenguk tgk samada kami masih ader duk c2. Aku dah setat bengang, Rin dah setat frust. Sebbaik tak frost je kat c2, mcm asap Sisha.

Lama jugak aku tunggu. Dtg la wahai Manager membawa cd. Trus aku sound 'lama gile'. Muka dia dah lain, dia say sorry.

Aku n Rin dah xde mood dah nak p approach Bunkface nak mintak siggy. Ikut hati aku nak pijak jer cd tuh sampai remuk kan. (baru aku tau mcm mana perasaan peminat Mila dulu, yg penah mengadu kat aku psl Mila kekwat)

Wahai cik manager n Bunkface....

Aku baru je lps baca kat paper psl korang kekwat. Aku siap backing lg korang kat facebook. Alih2 aku salah ropanya.

Pastu sanggup ko biarkan peminat ko yg kat tepi tuh mcm stalker. Amek gamba curi curi sebab lama tunggu.

Sanggup korang wat kami mcm pengemis. (ayat Bayieng)

Aku dah x sanggup tengok, aku blah p makan

(aku tau mebe lepas tu fans2 tu dpt gak peluang, tempoh masa aku xtau)

Wahai cik manager n Bunkface

Kalau korang terjumpa atau terbaca blog ni, aku harap korang leh la perbaiki sikit PR korang. Layan peminat mcm layan peminat, jgn layan kami mcm sampah.


------'--------,-------@


* Dah la kiterorg hampir eksiden, pas2 x tolong org eksiden
* Dah la Rin guna her last RM50 b4 dpt gaji ujung bulan ni, tuk beli EP tu
* Aku memang terang2 nyatakan Bunkface, mls aku nak berkias kias ke apa, kpd fans Bunkface yg lain, aku mtk maaf
* Bukan salah korang pon, benda dah jd, hmmmmmm

10 comments:

aduhhh..sadis gila ini crita..xsgka diorg cmtu..blum lgui kemana,AJL pn xlps lg.kalulah dh international nnt ntah mcmana kekwat tah diorg.silap hribulan xmo lg perform kt msia dh.

perghhhh bongok nye lah!! org nk beli cd pon nk suh tunggu lama2 ek? bangang tol!!

banned saje artis/group yg kekwat mcm nih!!! baru popular sket...dah berlagak diva.....ppprrffftttttt

baik menegemis ngan org lain yg lebih tau menghargai..kannnn ;)

hear2!! u tell them babe!

btol sgt kata Cik Siti tu. cntohi la manager2 band lain yg lg meletops sprti MC manager Estranged or Yaniz manager Pop Shuvit x pon Cik Halie sang manager Midway Scarlet itu. haha~

Pasal EP pon nak accuse Bunkface kekwat? Kalau dah tunggu lama, pegi la approach manager tu tanya kenapa tak pegi amik CD. Instead of jumping to conclusions, open your mouth and ask. Dia duduk meja tu sebab ada meeting cik adik oi. Yg pegi amik CD tu Paan. Aku pon ada kat cafe tu tengok Bunkface, aku tau la apa jadi.

Sometimes, things won't go exactly the way you want them to go. Sometimes, shit happens. That's life. Or were you born yesterday?

Kena tunggu si Paan amik EP, dah accuse Bunkface & the Manager layang korang mcm sampah? Hello, are you 12? Emo tak tentu arah.

Org kena sembah korang layan mcm VIP baru happy la kan?

Sorry la, aku pon fan Bunkface. So far dierang layan aku okay sgt. Takde pulak mcm sampah. Kalau dierang dgn Manager tu betul kekwat, mmg aku akan marah. Tapi kalau fans dia, dgn reporter dalam surat khabar tu yg accuse dierang kekwat tak pasal-pasal, mmg aku marah betul.

Don't sweat the small stuff. Grow up.

alangkah lagi baik kalau ko tlg org yg eksiden dr ko layan group tu...bunkface tu grup ehhh? huhuhu

Thanx for dropping ur comments n opinion.
Kan aku dah ckp aku mtk maaf kpd semua, bukan salah derangg, ooo mebe yg baca ni tak bukak mata luas2 kot mcm aku suruh.

Cuma kami terkilan saje.

Ader aku ckp boikot bunkface mcm boikot yahudi tuh?
Ader aku ckp aku nak berhenti supot indie band?
Ader aku ckp derang mcm lahanat?
TAKDER KAN........

Ni cuma perasaan aku ms tu saje
Itu bukan 1st time aku jumpa derang la, dah byk kali aku p gig derang
Salah ke sbg seorang peminat menegur artis 'kesayangan' dia?
Especially yg baru nak naik dan punyai ms depan yg bagus dlm industri hiburan

Kalau aku ni x 'sayang' kat derang, xde maknanya aku nak meroyan kat blog aku ni, siap sebut bunkface lagi kan
terang terangg

To Anon: teruskan supot indie band, sekali sekala 'terserempak' dgn pandangan yg berbeza apa salahnya. AND atleast aku aderlah peminat bunkface bernama ABBY, bukan Anon

Manager die tu reti cakap sorry jer ker?? Dalam Melodi tadi pon asek2 cakap sorry jer.. Aku bace citer nie.. sian pon ader kat korang..patotla x tbukak pintu jendela ati aku nk g weh.. Contohi la band2 spt Estranged or Pop Shuvit yg x penah kekwat layan peminat yg sanggup dtg support derang.. x kire la basah kuyup ke penat ker.. Aku salute ah manager Estranged tu, MC mmg slalu bwk CD dalam sling bag die.. so bile peminat approach takde la nk blur2 bwk CD ke tak..

Aduhai, bg demo tu msa, baru 3 bulan jadik manager, byk kena belajar, huhu, pepon indie rawkk!!

wakakakak cayalah abby!

Lingygsentimental: demi ms depan, harus ditegur, huhu