Felt really sorry for my friend of her loss, not a kematian but kecurian! I wouldn’t know about it if I’m not online last nite, nowadays we rarely see or kuar gedik with each other, the only medium to keep in touch is by ym-ing, bcos sms-ing do not work if we kehabisan kredit, ahaha.

Sejak dulu lagi, I told her to pelihara ikan to avoid ‘kena pukau’ sebab they always lost their spandexes n bras. Saper lagi nak curik that kind of things kalau bukan lahabau yg dah duk aim umah derang, umah sewa anak dara laks tuh. If I’m not mistaken, back in 4 years ago, dat house dah pernah kena ‘pukau’. I do not know either to pelihara ikan really works or not, but dat’s a petua from old folks.

Dear frenz, maybe u shud try another method, which is ‘pakai baju terbalik’ masa tido. Senang bangatt, aheheh.

Mesti bengang kan bila laptop, hp n wallet kena curi. Yang lebih hanjeng bila segala asemen ader dlm laptop tuh, ilang ! kena buat balik, even plagiarized pon, satu usaha okeyy! :p

Sabar la byk2 ek, aku dah tulun maki byk2, segala perkataan *76%$3# dah kuar tp rasanya susah nak dpt balik. Berdoa lah moga pencuri tu kena langgar keta or panah petir.




Back to da title

Yes, y’all. I’m still not a millionaire or even hundreds ringgit richer after da pilihanraya umum ke 12. I’m a registered voter n yes I did vote.

Tapi I’m becoming RM1004 less rich sebab baiki my clk 850. Kena baiki cluch la, tali break la, air cond gas la, tukar bateri la n etc etc. Apa nak buat, takder keta takle cari makan.

Enuff of complaining

Going to old town white coffee at kelana jaya, ader farewell party for Alyn, he’s going to Jakarta.

God bless miskin’s peoples! :p

2 comments:

btul btul btul..
nenek aku ade kate bela ikan..!!
or kalau tido ramai2..
jgn tido arah yg same..
tido lain2 arah..

hahahahha...my famil pun kata kena bela ikan or pakai baju terbalik...hehe...

and yes make sure semua org tak tido sama arah...kena ade songsang sikit...