Entry ini tlh dikarang pd 19th March.

Gambar dan sdkit karangan sekitar Majlis Pelancaran allbum sulung Mila, 'Persis Mutiara' pada 18th March di Cineplex, Cineleisure Damansara.



Muka sedeyyy neh, soalan wartawan byk sgt psl Mila + Ebi, psl ditaja, bukan psl album Mila. Sabarrr la nooo





Salute Bro J n Kak Z pandai menjawab soklan panas dr MELODI tv3, lama lama alah bisa tegal biasa la tuh.




Da VOM di dlm panggung tayangan videoclip Mila




Model Da VOM yg cute, wakakakakaka, it's yours truly

Majlis pelancaran album sulung Mila diadakan di panggung wayang Cineplex di Cineleisure Damansara. Penayangan 30min di sebalik tabir pembikinan video clip Mila di jakarta dan juga pelancaran videoclip ' Ilham di mata mu ' dan ' Ku tahu '.
VC ' Ku tahu ' ader sedkit persamaan dgn vc Rossa ' Pudar '. Maklum la dua dua dibikin di indo.

After penayangan VC di panggung, ader jamuan ringan dan soal sesi jawab. Most of the reporters tak bertanya banyak sgt berkenaan album tu tapi byk bertanya tentang hubungan Mila dan Ebi Kornelis dan sugar daddy Mila.

Aku kenal ngan ' sugar daddy ' tuh, dia bukan penaja Mila atau bapak hayam Mila. Period.
And psl Ebi laks, aku kena tukar nama, nama aku takleh pronounce as A-B-B-Y / ebi anymore, derang decide nak pangey aku ABB jer. Lantakla labu. Asal jgn pangey aku SITI or KIAH or YAH dah ler. Hahahahah :p

0 comments: