Sesetengah orang itu....



Bila dia melihat orang gila kencing tepi jalan,
tidur di bus station,
makan sampah yg dkutip,
pakai baju compang camping,
rambut mengerbang mcm pontianak,
gigi hitam macam bontot kuali,
bau macam lori sampah seton,
mundar mandir ke sana ke sini, dia akan cakap




'alah biasa la orang gila'




Tapi bagaimana pula kalau saya yang kencing tepi jalan,
tidur di bus station atau masjid atau dalam kereta,
makan di gerai tepi jalan,
pakai baju x branded,
rambut tak rebonding,
lipstik tak pakai,
make up pon x pakai,
mesti dia ckp


' ahh macam orang gila, x kelass langsung'




Sesetengah orang ituuu



Pandang orang atas bawah,
pakai selipar asadi, komplen,
pakai seluar trek umbro, komplen,
pakai kasut sukan power, komplen,
tunggu bus tunggu lrt lama sket, komplen,
naik keta kancil, komplen,
makan tepi gerai, komplen,
pakai henpon cokia, komplen,
tak cantik mcm Nasha Aziz, komplen,
tak bijak mcm AdiPutra, komplen.
Sket sket komplen, saya akan cakap






Ko tu yang GILA!!!!!!





*mencuri ilham di blog mazidul
* tiba2 nak blog mcm ni, huhu
* aku utang entry blog untuk halie nak sambung psl buffday, n utk kadok nak kasi sejarah psl Hujan n MUH, sabar nooo rerakan

5 comments:

oo mau smbung tempoh utang ek. bleh2. tp nnti time bayar musti mau double dang! tau. haha.

ehh ehh ehh aku baek..!!
aku x komplen2.. hahaha..
melainkan org itu ganggu idop aku.. ;)

Halie: tetiba byk laks kojo dtg menimbum, dangggg, wtf

Lingg: aku tau ko baek sebab aku baek, aku baek kawan ngan ko yg baek jer, x gituuu, huhu

bkn ke manusia tu dijadikan mmg nak komplen je?..hahaha

Kadok, komplen sket2 takpe, kalau selalu komplen tu mental, kalau komplen tapi x berusaha, GFY la, ahahahahah