Dapat cari aku tak? Mesti la x jumpa, sebab masa ni aku tgh layan MUH, arghhhhhhhh, x sempat tunjuk kat Din aku wat rebonding, huhu



Assalamualaikum n hye all,


Bagaimana dgn hari minggu anda? Saya punya amat hebat, begitu hebat sehingga saya terpaksa makan megi for two weeks selepas ini, huhu. I'm turning blue after spending greenssss


Bermula dgn jumaat mlm sabtu dimana Yed yg gersang keseorangan di UM, mengajak kami menonton wayang filem Madagascar atau James Bond. Sesampai je di sana, dua dua filem tu dah sold out. Alih2 kami menonton citer antu korea GP506 yg dimana semuanya pelakon lelaki xde pon 36C :) , citernya amat la slow n boring sehingga Yed terkrohhh krohhh di kerusi empuk gsc itu. Kepada yg belum tgk lagi GP506, korang xyah la membuang duit tgk citer ni, baik simpan duit nengok 'Antoo Fighter' setat khamis ni (jgnluperajak)


Petang sabtu bermula la aktiviti jelatang yg menyebabkan aku akan mkn megi.


We went to Fly-niversarry gig kat OU. Spt biasa aku nak p supot Estranged. Tapi byk gak band yg aku menat perform jugak. Yg sempat aku tgk hanyalah

- 7 colar t shirt
- Estranged
- Bittersweet
- MeetUncleHussain


From my point of view, the gig was pretty screwed. X happening sgt. Aderkah kerana host/mc yg x best, ataupon sebab Kugiran Hujan xde. Raingers Hujan biasa mmg best la sebab derang mmg ramai n havoc.


Tapi, it was save by the bell, by MeetUncleHussain. Memang brilliant la MUH perform last sekali. Ore kalate kata 'hero tok gaduhhh'. Lagu2 MUH bagi aku amat istimewa sebab crowd boleh sing along. Memang gamat la crowd ikut nyanyi. Siapa x tau nyanyi 'tiada bintang.....' memang di bwh ketiak isteri, di bawah tempurung laaa.



Next time, kalau aku jumpa Lan MUH, aku nak hadiahkan dia madu. It's amazing dat his trakea x pecah even dia scream mana mana pon. Aku yg ikut nyanyi ni pon mcm nak putus urat tengkok ni kan plak dia tiap2 hari nyanyi mcm tuh.


Raja Shafiq Mohar, guitarist of Midway Scarlet, aka anak hekan baru akak :p



Lepas tu we went lepaking at McD for November babies bday bash.



End of part DJ Uno


8 comments:

uwaaaaa
kuar xnk ajak,
jom karok?

Jom tgk antoo fighter nak

ehhh cik abby..MUH dgn Hujan tu kumpulan yg sama ke? seyes ni..aku xtau. ke hujan tu nama lagu dlm MUH punya album?rasa duduk dlm utan sgt aku dok tanya soklan bodoh ni...hahaha

Kadok,

x pe xpe meh cikgu ajar
aku wat entry baru okey
huhu

lorh tu je? mana lg episod strusnya? cpat smbung telenovela ni. a abes lg ni. hehe. lg satu ni, pekejadahnye ltak mamat blur tu enteprem kt cni? baik ltak muka akak. haha. btw cik abby i ada tribute utk our 36C crew on my blog. enjoy!

lorh tu je? mana lg episod strusnya? cpat smbung telenovela ni. a abes lg ni. hehe. lg satu ni, pekejadahnye ltak mamat blur tu enteprem kt cni? baik ltak muka akak. haha. btw cik abby i ada tribute utk our 36C crew on my blog. enjoy!

muahahahahha, nak hekan baru katakan, okehhhh nak sambung

muahhh abby....
amboi bile lakk my name jd jijie hormatov nihhh
bydaway sweet lak name tuh ahahaha