Credit: Anna Rina (dia x kenal aku pon)
Ni gambar Rudy Shuvit n Intan, kalau aku kawin adik Rudy, aku pon mesti melompat macam dia, lagi tinggi kot :p (tak gitu madussss :) )




Saya nak berbelog tapi tatau apa nak belog, saya nak berbelog tapi tatau apa nak belog, saya nak berbelog tapi tatau apa nak belog, kenapa ulang ulang, supaya entry saya panjang, ahahahahaha



Check facebook dah, check facebook dah, check facebook dah, check facebook dah, kenapa saya ulang ulang, sebab saya memang cek banyak kali, dan supaya entry saya panjang, ahahahahahaha lagi



Buzz YM, chat YM, status YM, chat YM, chat YM, chat YM, chat YM, chat YM, kenapa saya ulang ulang, sebab memang saya banayk chat dr buat keje yg menimbum tuh, dan supaya entry saya panjang, ahahahaha kali ke 3



Check email yahoo n gmail dah, kompeni email belum, check email yahoo n gmail dah, kompeni email belum, check email dah, kompeni email belum, sebab apa x cek kompeni nyer email? sebab Lotus note lembap, lotus note lembap, lotus note lembap, kenapa saya ulang ulang, supaya entry saya panjang, muahahahahaha la pulak




Baca belog korang dah, baca belog korang dah, baca belog korang dah, baca belog korang dah, baca belog korang dah, kenapa saya ulang ulang, sebab memang banyak belog saya baca, semua saya baca, dan supaya entry saya panjang, wakakakaka la pulak




Buat keje dah, tak buat keje pon dah, buat keje dah, tak buat keje pon dah, buat keje dah, tak buat keje pon dah, kenapa saya ulang ulang, sebab saya tengah tak buat keje dan supaya entry saya panjang, ngeeeeee




Esok pon saya macam ni jugak, esok pon saya macam ni jugak, esok pon saya macam ni jugak, esok pon saya macam ni jugak, esok pon saya macam ni jugak, esok pon saya macam ni jugak, kenapa saya ulang ulang, sebab saya memang macam tuh, dan supaya entry saya panjang, wtf la plak




Side dish:

- Malam ni aku nk p giant Kota Damansara, opening, harga murah2, 10sen jer canned food

- Kadok, ko kena masuk skolah musik la, Yamaha ker takmahal ker

7 comments:

weh tipuuu.!
ko x ym aku pon..!

Ling: aku kan AhLong, bz a nak cet ngan org utang aku, ko x utang aku, aheheheheh

apsal kurasa kadok tu adalah diriku?hmmmm..ehheh..

Yana: Kadok tu my hensem frenz, engineer yg blur tentang music, huhu, saje je mention Yamaha, br la seirama dgn takmaha, hehe

betul ke giant kota damansara sale?murah2 ke?

cesss...blur pasal muzik..aku up-to-date-jugak-pasal-muzik-yg-aku-suka-la-wei...sungguh

K.A: ala dah lepas la akak

Kadok: hehe, ko nih aku baru nak ajar ko men gitar, leh mesra mesra, hehe