Pekaba semua? aku tensen yg amat la hari ni. Psl keje la, psl kes cerai aku lagi, ehhhh :p



Kite relax dulu dr kes cerai aku sebab file x lengkap, apa kata kite meneroka ke alam dulu yg di mana kita xyah pk benda berat2, nak failkan penceraian ke, nak pk psl keje ker, psl byr sewa umah, psl bayar keta, psl nak shopping ke, psl kena ader bodben nak upload blog ke, psl psl psl psl semuaaaaa




Update: 06 nov 2008

Aku bersekolah di



Sekolah Rendah Kebangsaan Sultan Ibrahim (1), Pasir Mas, Kelantan


1 of the best skolah rendah in Kelantan :)




1 Intan

Barisan belakang pertama belah kanan (darjah 1 pon dah tinggii :p)







2 Intan
Aku berada di belakang cikgu bertudung putih, masih mengekalkan takhta murid plg tinggi, hehe :)





4 Intan
Berada di barisan tengah, bertudung biru, (pengawas katakan), no 6 dari kiri
-----------
Sayang btol gamba x kelas x lengkap kan

10 comments:

hahahahahahha skoloh mano ni mek???

aitt abby,nk bercerai da ker?hehehe

rindu kt ko la wey,bl nk lepax sesame ni? =)

bayieng,

skoloh rendah sultan ibrahim (1), pasir mas, kelatey
hehehehe, dpt cr aku tak

bellnabila ku sayang

sapokah demo?
kawe bukok link demo tokleh
hehe

aku simpan satu keping je gambo masa aku sekolah rendah...haihh

Kadok,
kids nowadays are very lucky. Amek gamba kelas pakai henpon pon boleh :)

In 80's, camera sgt la mahal. My family only got 1 camera, and my dad won't let me to use it, takut rosak katanya. n most of the time, memang gamba xleh nak produce sebab film terdedah la, kena cahaya la, hehe

Memang rugi kita xde gamba skolah kan. Sekolah la tempat 'kainputih' kita 'diwarnakan'

hahahah gambo skoloh aku..ade ms darjah 1-4 jer. ms tu skolah kt srk methodist port klang. tp yg darjah 2 dah musnah. ms dpt gambo tu aku terjatuhkan sambal nasik lemak atas gambo...ingatkan nk bersihkan..so aku basuh ngan air...skali gambo tu rosak trus. kehkehkeh

gambo darjah 5-6 takde sbb skoloh aku kt srk sri suria (1) t.merah takde class photo laa beb.

bayieng,
tu la psl
budok loni, senang jah

snap snap ngan henpon pon boleh

buffday gurl curious neh..ko mmg dr darjah satu lagi ke pakai spek? dulu mase aku kecik2 owg slalu ckp kalo2 kecik2 dh pakai spek makne nye kuat membace..mende yg ko bace?? aku konpius la..lol

ahahahahah, Miss Deenoo nah

darjah 4 setat paka spek, memang kuat membca pon, baca enid blyton, majalah bujal, macam2 la, ahahhaha

bila besar lg kuat powerspec, maklumla membaca 'bahan' di internet, ahahhaahahahahahah