Congratulationzzz kpd semua pemenang APM08, especially Faizal Tahir n Estranged. Menang besar semalam. Tapi DaVOM bersedeyyy sebab Mila x menang mana2 kategori. Ingatkan leh aa sangkut utk Artis baru popular, tapi dapek kat Farah Asyikin la plak, xpe la asal dari Malaysia, aheheheeheh.




Aku x penah p APM, thn ni buat kat Mesia, apa lagi, join aaaa. Lagipon Mila perform for the event. Kena la p skong.

APM ni cam sempoii jer, red carpet pon xde. Artis lalu lalang cam org biasa. Pintu masuk pon satu. Yg aku x leh blaa, yg mana satu artis yg mana satu bukan artis pon tatau. Semer pakai vogue. DaVOM gile je pakai workshirt, ehhh x kelasss tau.

Aku pon x sempat nak snap2 gambar. Jumpa2 artis mcm tuh je. Sebelum event start, aku duk berlegar kat ruang legar tu, tunggu Beck, Lingg, Nurt n Mila, jumpa si Acha Septriasa, wahhh cantekk nyer dia, mmg pdan la ngan Irwansyah. Noryn Aziz lak, baik je orgnya, cantik plak tuh, pandai layan crowd. Yg 1st time aku jompa dpn mata ialah Craig Fong, pelakon feveret aku tuh, minat dia sejak filem indie 'Spinning Gasing' dan satu lagi x silap aku Stephanie Chai, mmg cantek gilerrrr. Dan sorang lagi yg jumpa for the 1st time is Syed Faradino, pengacara Astro Awani. Hensem nak mamposs, x sangka lak tinggi dan hensem sebegitu. Aku ckp kat dak2 DaVOM, 'wah hensem nyer Dino', semua x kenal, ahehhee, aku sorang je duk berangan kan Dino tuh, derang ni mana la tgk Astro Awani, aku dulu tgk pon sebab suka tgk masa Ulasan pilihanraya. Astro Awani nyer komen2 tak bias cam tv lain.

Persembahan malam semalam pon mantap2, of kos yg buat penonton bergelek, masa Matta Band la, lagu 'Ketahuan' tuh kan unsur dangdut. Ramai la yg melayan. Yg best of the best, masa CT nyanyi lagi 'Fantasia Bulan Madu', best gile ah versi CT, lagipon CT mana ader maksalah bila part high note, pejam mata jerr. Kacangg lah




Yg best jugak time Anuar Zain nyanyi, itupon biasa la, girls are screaming like crazy. Boleh dikatakan persembahan penyanyi lelaki la hebat pd mlm semalam. Tapi jgn dilopakan Mila, dia pon besttt jugak, x nampak gementar pon, cam biasa je menari, ohhh so sweettt

Lepas event abis, aku p jumpa Mila. Cakap takpe la x menang, langit bukannya selalu cerah, cewahhh. Diddy pon sama, dia x kisah sgt x menang. Tercalon dr 3 buah negara tuh pon dah satu kemenangan buat dia.

Ok la, seronok jugak la p APM for the 1st time. Lenkali bulih p lagi, huhuhu

Last but not least, to Faizal Tahir, WELCOME BACK DEAR SUPERMAN, we miss u, i miss uuuuuuuuuuuuuuuuuuu

3 comments:

Hurm.. bebudak da vom ekkkk?
Bkn ke dlm hall tu korang belakang diddyfc? :D

Havoc korang kat luar hall b4 start apm tu.. heheheh!

Deidaa, kami mmg havoc

Ok la tuh

wazzup wazzup

cheh.. smpai ke sini si deidaa nih..!

btw, award yg frah asyikin mng tu bkn artis baru wanita popular, but artis baru wanita terbaik kan..?