Assalamualaikum

Lembap tol koneksion kat stabak IOI mall neh, old town white coffee marvelessss, x dpt aku nak dengar lagu Estrella kat myspace derang, asyik putus2 jer. Hurmmmm *&^5$gh%$

Gedik nooo Ashraf Sincair ckp indon kat pra APM. Siap konon2 wat slang lagi. Dah pandai tau speaking indon. Hehehe. Si BungaCL laks gedik tnya

BCL: di mana ya sayang AS: Astro ria BCL: ya, di ASTRO ria

lebih kuranggg la

Benornya aku jelezzz, sebab aku pon menat si Ashraf tuh, heheheh :p

Saper yg xduk Mesia, tak dpt la tgk kegedikkan lovebird ni kat promo tv, jgn merengsa yer



Semalam dpt sms

" To all, pls pls pls vote for me, Hatta Dolmat as the best/popular designer, vote for me, beli paper Berita Harian "
Hatta hatta, okey ahkak vote, lgpon aku suka baju ko, yg ko jahit kat Arwah Mamachik tuh curlass tau, pas2 yg ko jahit kat Mila masa AE07 pon chantek, susah tau nak jahit tgn.

Cakap psl AF laks, kat diary kan, si TOI tuh ader hati mintak nak nyanyi lagu faveret aku. Marabahaya - Pop Shuvit, ko nak nyanyi lagu tuh? Ko jgn main2, bukan senang nak nyanyi lagu nih, dua org nyanyi nih, ader rap laks tuh, boleh ke ko rap kapak cam Moots tuh, ko jgnnnnn. Lagu ni bukan cam Dokter Cinta, penyanyi asal 3 org, tapi Saida leh nyanyi sorang. Lagu Dokter Cinta tu sama jer semua verse, lebih kurangg la. Sebelum Kak Ogy gali kubuq hang, aku dulu yg kasi penampaq n katok hang. Ekceli aku pon looking fwd for peoples to sing Marabahaya. Cuba la TOI, aku nak tgk.

Ehhh Emo, marahhh, kadang kadangkan :p

Mama Rina laks baek ko nyanyi elok2 lagu faveret aku tuh, Enter Sandman by Metallica tuh. Btui ke aku eja tuh, lantak ler. Lagu zaman sekolah aku tuh, siap beli kaset orginal lagi selain kaset Nirvana, huhuhu, mahal tau kaset masa tuh, rm19 masa tuh consider mahal la. dah dpt lagu yg Mama Rina suke n genre yg kena baik wat elok2.

Nadia, ko pehal, siap Stanly kena tolong lagi. Lagu ni ko kena nyanyi elok2, lagu ni lagu faveret, kalau ko nyanyi ngan btui, sebutan btui, bukan cam 'yumbrella' ari tuh, sure rating ko lagi naik nyer. Ini peluang ko yg ader. Plsss dik, plssss

Nubhan, esok ko p pavillion kan kul 6, aku nk g katok hangg, awat lembik sgt. Lagu popular nih, kena nyanyi btoi2, dah la Bryan Adams tu celebrity crush ahkak masa dolu dolu. Suka lagu 'Heaven', 'If u really love a woman' btui ke tajuk tuh, lantok laaaaa. Efa adik Mila suka kat ko tuh, dia ckp ko pemalu n blur, ahehehehe

Wah, bestnya berleter

Semuanya psl artis yg aku suke kan, so kena la korang nailed it. Ahkak ni lagi power dr Ramli MS tawww, sebab nyer ahkak voter. Eventho 1 vote pon, memang korunk perlu tau. Waakakakaka

0 comments: