Hari rabu aderlah hari yg bz. Bukan Bz keje, tapi bz ngan rancangan tv. Banyak citer best yg aku nak tgk. Mana nak tgk CSI la, American Idol lagi n The Contender Asia.

CSI Vegas aku takle miss, sebab cik Sidle kite tu dah merengg pulak, CSI Miami laks ader si jahat yg x mati2 lagi, si Henry Darius itew.

Esok finale for The Contender Asia. Tapi kat facebook dah ader spoiler. Arghhhh, xnak laa aku tgk rezat sblm tgk derang sparring. Aku lebih suka kalau Yodsaenklai menang, tapi aku nak tgk dulu malam esok, xnak tau spoiler.




Hari ni aku sampai lewat ke opis. Sampai opis ader boss besar tgh calling calling sape tah. Ader pulak mamat nih, selalu duk Spore, apsal ari ni turun opis Mesia. Matilaa ahkak, matii la sampai lewat, kul 9.05am sampai tadi. Tapi seb baik dia x uluran, dia ok jer, x marah pon, hepiiiiiii la i. Esok leh wat lagi, ahehehe

K la ciao cin ciaoooo, cincauuu

0 comments: