Azabbb azabbbbb, tadi aku tgk Riz nyanyi lagu Marabahaya tuh kat Hetty Koes Endang, mmg sedeyyy la. Rapping cam baca skript, memang jauh nak banding ngan Moots la, cuba la belajar ngan Altimet ker, Joe Flizzow ker, cuba mtk bantuan sket, kondifen ni leh rap, isykhhhh, azab noks. Tambah laks drama dia ngan mama Rina, sengaja cari pasal la budak nih. Mau aku debik la. Pepon atleast dia ckp betul, walau mulut dia lepas. Hurmmmm

Lagi azab bila i can't afford to buy tiket konsert Celine Dion, merengsaaa, sedu sedan mikir yg xde duit nak beli, tatau nak korek mane, tuh la berangan kan nak beli yg VIP, RM1000 per pax k. Merasa la cukur bulu pon x laku. Kalau cam Shilpa Lee, kompem ahkak beli tiket tuh. Ader lelong kat Ebay, two VIPs tix for RM1500, tapi leh caya ker? Lagipon aku bukan nak 2, satu cukup la, bukan ader gewe pon nak bawak. Takpe la InsyaAllah ader rezeki lain, ader la tuh, sob sob sob, uwaaaaaaaaa

Nx mth aku nak blah dr umah sewa aku tersayang, yg tlh aku diami almost 6yrs. Ke mana? Iteww rahsia. Nanti pindah baru kasi tau k

Esok takleh la tgk Konsert AF6 minggu ke 4. Kena g PD la esok. Ling n Beck ajak g. G teman Mila kot nanti kena gomol kat tepi pantai. Wakakakaka. Korang p la esok, aku pon tatau exact place. Jap aku google kalau ader, jap tauuuu

Dah jompaaa

Jap nak copy paste

Eh ilang la plak. Tak jompa. Yg aku jompa nyer, 'pemakaian Batik setiap hari Khamis'. Huhuhu. Kalau Nubhan pakai batik camne ek? Wakakakaka. Takpe la

Got to go. Nak titun. Esok aku nak g meroyan kat Port Dickson.

Medicine of the day

Perbezaan dan persamaan:

- Beza wanita dan gajah

Gajah, tembak dulu baru rebah
Wanita rebah dulu baru kena tembak

- Beza lelako dan gajah

Gajah, kepala nyer ber belalai
Lelaki, belalainyer ber belalai :p

- Persamaan lelaki dan tikus

Dua dua suka cari n masuk lobang

- Persamaan wanita dan monyet

Dua dua seronok dpt pisang


Lawak jerrrr

0 comments: