Ahkak merengsaaaaaaaa, sebab Riz dpt nyanyi lagu Marabahaya - Pop Shuvit, i kureng sket ngan dia, hate the 'Equal Star' since Gangstarz lagi. Waaaaaaaaa

But, nak tgk la jugak dia nyanyi lagu tuh

I would like to see Stanly making comeback, he was terrible masa konsert lepas, maybe his energy was draining akibat kena menjerit for da whole week, latihan demi latihan, pas2 support Nadia laks, - reader - i'm not a fanatic, tapi dia 1 of my choices



Klik situ: ---> Myspace/Equalstar

IL DIVO wannabe, buwekkkkk

Update on me:

Am working at new office, new business nature, new collegues, lebih kureng same distance wit my previous working place, tapi trefik jem pd waktu pagi di taman bahagia n masa balik wat aku menambah dosa jer, akibat dr menyumpah seranah.

Today was my 2nd day at work, nak tau keje aku wat ape?

- wat crossword puzzles
- sengih ke collegues yg lalu depan aku
- baca majalah
- bancuh milo n kopi
- texted my bff
- reading n laughing at lucu/keji/kotor fwded smsssss from kengkawan yg dpt 1000 sms free from meksis
- berangan
- wat bodo

n the worst part is

- playing tic tac toe with my imaginary frenz

Kadang2 aku offerkan diri tuk photocopy doc n fax doc

Belum kasi aku keje lagi, sebab tatau nak khususkan aku ke bhgn mane, bolehhh? Offer letter n Agreement pon x dpt lagi

Padan muka aku

So much for nakkan anjakan paradigma kan? Terus dpt masuk ward jiwo sebab duk berkomunikasi ngan imaginary frenz, not wit my customer/client

Kalau esok xde keje lagi, i will give a name for my 'imaginary frenz' tuh, ada cadangan?

0 comments: