Hari ni laz day byr tax. Kat opis ni bz sgt, semer br nak buat tax, pakai le e - filling, kan senang, xyah suh despatch g berkejar kejar ke LHDN jln ampang tuh, ahehehhe, aku lak yg tukang eklan. Poor Mila, hang kena denda la sebab x hantar lagi document, huhu. Tu la, g penang x hajak ahkak sgt.



Psl Ebi Kornelis menang cleo bachelor tuh, ahkak salah. Mia, blogger yg link blognya private; ckp si Brian Lau yg menang 'Most eligible bachelor 2008', Ebi menang online vote jer. Dia menang satu kategori jer, 'Most adventerous bachelor'. Seb baik la, kalau x jawabnya Ebi tu sama taraf la dgn Dr. Sunil, yumm yummm, Dr.Sean, uhuhuhu, baik n kaya neh, Jeremy Little, hurmmmmm, cute laa

Apa maksalah aku ngan Ebi Kornelis? Tadaaa pe la. Dia baik pe ngan aku, selalu hormat n salam ngan aku bila jumpa. Sooo, takde pe pe maksalah problem aku ngan dia. Dah lama x jumpa dia ftf. Pasal dia ngan Mila, aku x masuk campurr; walaupon aku masuk campur, ahahahah, soal hati dan perasaan masing2, lantak la labuuuuu

* Brian pitcha from CLEO online

0 comments: